سائبر برین واشنگ

میں جب انٹرنیٹ، بالخصوص سوشل میڈیا کا جائزہ لیتا ھوں، تو مجھے شدید کرب کا سامنا کرنا پڑتا ھے۔۔۔ ھمارے اپنے ھی لوگوں کا تخلیق کردہ مذھبی و فرقہ وارانہ منافرت پر مبنی مواد اور ویب پیجز۔۔۔ دنیا بھر میں ھمیں تنہا کردینے کے لئے مغربی و دیگر اقوام کے خلاف پروپگنڈا۔۔۔ بقول اقبال ‘‘مست رکھو ذکر و فکر و صبح گاھی میں انہیں’’ کی عملی تفسیر والی پوسٹس۔۔۔ بغیر کسی حوالہ جات کے غیر مصدقہ، مضحکہ خیز اور عقل و دانائی کے بر خلاف تحاریر۔۔۔ فوٹو شاپ کے زریعے ولادت پانے والے معجزات۔۔۔ سازشی نظریات کی ایک منظم یلغاراور ان کی تشہیر۔۔۔ اور پھر ان سب سے بڑھ کر تحریک طالبان کے عزائم کو آگے بڑھانے والے بلاگز اور فیس بک پیجز۔۔۔ خود کش بمباروں اور دوسرے ممالک پر حملے کا عزم لئے نام نہاد مجاھدین۔۔۔ سابق صدر اور آرمی چیف کو ‘جہنم’ میں پہنچانے اور خود کش یا سنائپر حملے میں قتل کردینے کی دھمکی والی ویڈیو۔۔۔ نہتے شہریوں اور فوجیوں کے ساتھ بھیانک ترین سلوک ۔۔۔ اور بہت کچھ ایسا، جس کا یہاں ذکر کرنا شاید مناسب نہیں۔۔۔ یہ سب کچھ عین ھماری ریاست کی ناک کے نیچے جاری ھے۔۔۔ پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی (جو شاید پاکستان طالبان اتھارٹی کے طور پر عمل کر رھی ھے)، نے آج تک ان درندوں اور ان کی سائبر برین واشنگ کے خلاف کوئی قدم نہیں اٹھایا۔۔۔ 

ھاں، مگر اسی انٹرنیٹ اور سوشل میڈیا پر اگر کوئی شخص سوچنے سمجھنے کی بات کربیٹھے، عقل استعمال کرنے کی دعوت دے، ملائیت اور قدامت پسندی کے مدمقابل اپنی رائے رکھ دے، انسانوں کی برابری اور ریاستی معاملات اور مذھب میں تفریق لانے کی بات کر دے، تو سب کو آگ لگ جاتی ھے۔۔۔ ملت کی بقا مشکوک اور دین خطرے میں پڑتا دکھائی دینے لگتا ھے۔۔۔ پھر ھمارے دانش ور اور ملک کی تباھی کا نوحہ لکھنے والے غدار کہلائے جانے لگتے ھیں۔۔۔ 

میں سوچتا ھوں کہ معلومات تک رسائی رکھنے اور اپنے خیالات کے اظہار کے لئے تمام تر مواقع رکھنے کے بعد بھی ھماری اخلاقی اور ذھنی پستی کا یہ حال ھے، تو آج سے دھائیوں اور صدیوں قبل ھم لوگ کس قدر احمق اور جہالت کے پروردہ رھے ھوں گے؟

Cyber brainwashing

Advertisements

One thought on “سائبر برین واشنگ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s